LEADER
2023-2027

LEADER
2014-2020

MENIU

Organigramă și acte de funcționare

GAL AMARADIA-JIU, ținând cont de experiența pe care o are, va realiza organigrama care să-i asigure îndeplinirea tuturor sarcinilor ce-i revin pentru o nouă implementare de succes a Strategiei de Dezvoltare Locală. De asemenea, GAL AMARADIA-JIU va asigura condițiile minime cu privire la:

  • min angajați și voluntari (daca este cazul): la nivelul GAL vor fi implicate minimum 3 persoane cu CIM și contract de voluntariat (după caz)
  • Serviciile externalizate la nivelul GAL–GAL va contracta servicii externalizate ce nu pot fi acoperite de personalul propriu (servicii de audit și contabilitate, servicii de publicitate, servicii SSM, servicii de evaluare a proiectelor, servicii de masă, de transport în cazul acțiunilor de cooperare)
  • Fluxul procedural. Toate documentele emise de GAL vor fi aprobate de conducerea acestuia, în funcție de sarcinile pe care le are. De asemenea, rapoartele de selecție, rapoartele de contestație, apelurile de selecție și documentele aferente acestora vor fi publicate după aprobare pe site-ul GAL. Notificarea cu privire la rezultatele evaluării și selecției proiectului va fi transmis on-line beneficiarului.
  • Descrierea mecanismelor privind separarea funcțiilor și a celor de evitare a posibilelor conflicte de interese;

Separarea funcțiilor se face atât la nivelul GAL cât și la nivelul serviciilor externalizate. In procesul de evaluare a proiectelor persoanele care au participat la un proces pe parcursul activității, nu va mai interveni în procesul de contestație daca este cazul. Angajații serviciilor externalizate nu vor fi în conflict de interese cu angajații GAL, partenerii sau solicitanții de proiecte. In cazul în care există un conflict de interese, acesta va fi făcut cunoscut conducerii GAL și persoanele aflate în acest conflict de interese vor fi excluse din procesul de evaluare pentru respectivul apel.

Fiecare persoană care participă în procesul de evaluare și selecție a proiectelor depuse va semna o declarație de conflicte de interese.

Funcționarea optimă a GAL pe toată durata de implementare a SDL- GAL AMARADIA-JIU va asigura personalul necesar pe întreaga perioadă de funcționare. Se vor întocmi fișe de post și în funcție de acestea se vor selecta și se va angaja personal, în mod transparent și fără discriminare pe posturile vacante. Pentru activitățile sezoniere, se vor contracta prestatori externi care să aibă experiență în desfășurarea activităților pentru care vor fi contractați.

Copyright © 2013 - 2025 GAL Amaradia Jiu - Toate drepturile rezervate. Informațiile și documentele furnizate în acest portal web sunt distribuite GRATUIT și nu sunt destinate comercializării. 
Acest portal web nu reprezintă poziția oficială a Comisiei Europene. Întreaga responsabilitate referitoare la corectitudinea și coerența acestor informații aparține celor care administrează site-ul.
webdesign & hosting by