GAL AMARADIA-JIU, ținând cont de experiența pe care o are, va realiza organigrama care să-i asigure îndeplinirea tuturor sarcinilor ce-i revin pentru o nouă implementare de succes a Strategiei de Dezvoltare Locală. De asemenea, GAL AMARADIA-JIU va asigura condițiile minime cu privire la:
Separarea funcțiilor se face atât la nivelul GAL cât și la nivelul serviciilor externalizate. In procesul de evaluare a proiectelor persoanele care au participat la un proces pe parcursul activității, nu va mai interveni în procesul de contestație daca este cazul. Angajații serviciilor externalizate nu vor fi în conflict de interese cu angajații GAL, partenerii sau solicitanții de proiecte. In cazul în care există un conflict de interese, acesta va fi făcut cunoscut conducerii GAL și persoanele aflate în acest conflict de interese vor fi excluse din procesul de evaluare pentru respectivul apel.
Fiecare persoană care participă în procesul de evaluare și selecție a proiectelor depuse va semna o declarație de conflicte de interese.
Funcționarea optimă a GAL pe toată durata de implementare a SDL- GAL AMARADIA-JIU va asigura personalul necesar pe întreaga perioadă de funcționare. Se vor întocmi fișe de post și în funcție de acestea se vor selecta și se va angaja personal, în mod transparent și fără discriminare pe posturile vacante. Pentru activitățile sezoniere, se vor contracta prestatori externi care să aibă experiență în desfășurarea activităților pentru care vor fi contractați.